English
Hello, I have come to say that somehow downloading an earlier version of office 365 pro plus that came with word, powerpoint, publisher, exel, access and one note 2016 and visio I activated it with an office 365 activator and I obtained a 60-day office 365 license for companies that was reactivated 7-20 days, I tried to replicate it for a friend but I am not downloading the same version of office that was downloaded to me and I tried to uninstall that office from my pc to do tests and someone does not know how to do it again ???
Español
Hola vengo a decir que de alguna manera descargando una versión anterior de office 365 pro plus que venia con word, powerpoint, publisher, exel, access y one note 2016 y visio Lo active con un activador de office 365 y obtuve una licencia de 60 días de office 365 para empresas que se reactivava los 7-20 días lo intente replicar para un amigo pero no se me descarga la misma versión de office que se me descargo a mi y probé a desinstalar ese office de mi pc para hacer pruebas y no me sale alguien sabe cómo se vuelve a hacer???
English
Won't let me attach pictures
Español
No me deja adjuntar imágenes